Iklan Nuffnang

Thursday, November 3, 2011

KERINDUAN  PADA LAMBAIAN MU

pagi tadi aku rasa syahdu sangat sampai mengalir air mataku kat Surau nurulhuda Tasek Putera tuu...nasib baik tak bah(banjir) surau tu ...tahu kenapa..hari ini 09 zulhijjah bulan HAJI teringat aku dan rindu aku kepada kaabah...hari ini aku dah ada kat Arafah dah bawah khemah di padang arafah tu...tempat memohon doa sebanyak mungkin...tempat betapa manusia semua sama disi allah nanti semua berpakaian putihhh tak kira tua muda kaya atau miskin bnaik atau jahat...hmmm   rindunya aku dibulan ini bulan Zulhijjah bulan HAJI yg penuh rahmat...bila ku berjalan pulang ke rumah ku dari suarau tadi yerkenang aku sewaktu berjalan balik dari masjidil haram ke hotel Savillea Kota Mekah dan menurut bapa saudara aku itulah tapak rumah ibu ke melahirkan aku...subhanallah......lambaian kaabah mengharukan hati ku...air mata kau genang lagiii.di mata ku...



No comments: