Iklan Nuffnang

Monday, October 12, 2009

Cerita-cerita.....emmm kenangan...

26 Ogos 2009 my group masuk KIK pkt Organisasi....tapi tak menang cuma dapat anugerah Logo terbaik aje. Logo itu berkonsepkan " kunci"(Key).

Ia mempunyai makna tersendiri ...ini adalah cetusan my idea bila i baca buku kunci kehidupan penulis H.M Tuah pengarang yang banyak menerima anugerah penulisannn tu... I suka baca buku dia ...banyak menaikkan semangat untuk hidup riang dan gembira...walau pun stress...uuhhh sekali pun he..hee......

Sebenarnya masa tu my KIK group kekeringan idea nak cipta logo our group...so bila I balik rumah I belek-belek novel yang ada dalam simpanan termasuklah buku kunci kehidupan cetusan penulis H.M tuah ni. I terus dapat idea...besoknya i adakan mesyuarat dan cadangkan logo kumpulan kami berkonsepkan "kunci" tengoklah sekarang ni pun PM kita terpaut pula adakan KPI ....Key performance indicator.... itu juga kuncikan....bukan sahaja hidup kita perlukan kunci, bukan rumah kita aje yang perlukan kunci tapi dalam organisasi kita pun perlukan kunci...so bagaimana kunci kita untuk membuka pintu syurga nanti...........??????.

Banyak lagi I nak tulis tapi masa dah cemburu...continue......

No comments: